Je Ads zijn door de eerste schaalmethodes heen gekomen. We willen dit zolang mogelijk vast houden en alles wat erin zit eruit squeezen. Lees hieronder hoe we dit doen!
4 Klik op “Sales”
Let op: Zorg dat Manual Campaign is aangevinkt en NIET Smart+ campaign.
Let op: Zorg dat Use Catalog UIT staat
7 Vul hier de naam van je winnende interesse toe
9 Selecteer “Purchase”
Let op: Als je nog geen update hebt gehad en Complete payment is nog beschikbaar, kies dan die. “
Let op: om spam te voorkomen maak je url korter in de shopify editor helemaal onderaan in het scherm.
Zorg ervoor dat je url er dus zo uitziet:
https://jestorenaam.nl/products/jeproductnaam
Geen variant/19090938/blabla erachter.
44 Houd Automatcally add URL parameters AAN
Vink de 2 Checkboxes eronder altijd UIT!
45 Ga daarna Links boven in je scherm en klik hier op ‘Copy Ad Group’
46 Typ hier 4 om deze Ad (video) 4 keer te kopieren in deze 1e Adgroup.
We gaan 5 nieuwe videos testen op je winnende interesse.
We hoeven nu dus niks te doen op Adgroup niveau. Het enige wat we moeten doen is de naam aanpassen van de AD en in iedere AD een nieuwe video toevoegen.
Je hebt dus zometeen 5 adgroups met dezelfde doelgroep. Iedere adgroup heeft een andere video. dus je test 5 verschillende video’s op je winnende interesse
60 Gefeliciteerd 🎉 Je hebt je Cold Creative Test gepubliceerd!
61 Klik op de tab “Campaign” en Selecteer de Cold Creative Test
62 Zo ziet het eruit op Ad group niveau
5 Adgroups met dezelfde interesse
63 Zo ziet het eruit op Ads niveau
5 verschillende video’s (1 per adgroup)
Lees stap voor stap mee hoe je een cold test aanmaakt binnen enkele minuten
4 Klik op “Sales”
Let op: Zorg dat Manual Campaign is aangevinkt en NIET Smart+ campaign.
Let op: Zorg dat Use Catalog UIT staat
9 Selecteer “Purchase”
Let op: Als je nog geen update hebt gehad en Complete payment is nog beschikbaar, kies dan die.
Let op: om spam te voorkomen maak je url korter in de shopify editor helemaal onderaan in het scherm.
Zorg ervoor dat je url er dus zo uitziet:
https://jestorenaam.nl/products/jeproductnaam
Geen variant/19090938/blabla erachter.
42 Houd Automatcally add URL parameters AAN
Vink de 2 Checkboxes eronder altijd UIT!
43 Ga daarna Links boven in je scherm en klik hier op ‘Copy Ad Group’
Je hebt net jouw adgroups met alle bids gekopieerd.
Nu gaan we de bids echt instellen in iedere adgroup.
62 Selecteer je Cost Cap die je hebt gemaakt wanneer je in het Campaign overview bent
63 Klik links op “Ad groups” wanneer je de campagne hebt geselecteerd.
64 Zo ziet het eruit op Adgroup Niveau
(Deze bids zijn maar een voorbeeld)
65 Op Ad niveau moeten er aan elke adgroup 4 video’s hangen. In het geval van 5 adgroups (bids) moeten er dus 20 ads in staan.
Neem contact op met Gili Goodvibes voor de Next Level!
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,
Je Ads zijn door de eerste schaalmethodes heen gekomen. We willen dit zolang mogelijk vast houden en alles wat erin zit eruit squeezen. Lees hieronder hoe we dit doen!
4 Klik op “Sales”
Let op: Zorg dat Manual Campaign is aangevinkt en NIET Smart+ campaign.
Let op: Zorg dat Use Catalog UIT staat
7 Vul hier de naam van je winnende interesse toe
9 Selecteer “Purchase”
Let op: Als je nog geen update hebt gehad en Complete payment is nog beschikbaar, kies dan die. “
Let op: om spam te voorkomen maak je url korter in de shopify editor helemaal onderaan in het scherm.
Zorg ervoor dat je url er dus zo uitziet:
https://jestorenaam.nl/products/jeproductnaam
Geen variant/19090938/blabla erachter.
44 Houd Automatcally add URL parameters AAN
Vink de 2 Checkboxes eronder altijd UIT!
45 Ga daarna Links boven in je scherm en klik hier op ‘Copy Ad Group’
46 Typ hier 4 om deze Ad (video) 4 keer te kopieren in deze 1e Adgroup.
We gaan 5 nieuwe videos testen op je winnende interesse.
We hoeven nu dus niks te doen op Adgroup niveau. Het enige wat we moeten doen is de naam aanpassen van de AD en in iedere AD een nieuwe video toevoegen.
Je hebt dus zometeen 5 adgroups met dezelfde doelgroep. Iedere adgroup heeft een andere video. dus je test 5 verschillende video’s op je winnende interesse
60 Gefeliciteerd 🎉 Je hebt je Cold Creative Test gepubliceerd!
61 Klik op de tab “Campaign” en Selecteer de Cold Creative Test
62 Zo ziet het eruit op Ad group niveau
5 Adgroups met dezelfde interesse
63 Zo ziet het eruit op Ads niveau
5 verschillende video’s (1 per adgroup)
Lees stap voor stap mee hoe je een cold test aanmaakt binnen enkele minuten
4 Klik op “Sales”
Let op: Zorg dat Manual Campaign is aangevinkt en NIET Smart+ campaign.
Let op: Zorg dat Use Catalog UIT staat
9 Selecteer “Purchase”
Let op: Als je nog geen update hebt gehad en Complete payment is nog beschikbaar, kies dan die.
Let op: om spam te voorkomen maak je url korter in de shopify editor helemaal onderaan in het scherm.
Zorg ervoor dat je url er dus zo uitziet:
https://jestorenaam.nl/products/jeproductnaam
Geen variant/19090938/blabla erachter.
42 Houd Automatcally add URL parameters AAN
Vink de 2 Checkboxes eronder altijd UIT!
43 Ga daarna Links boven in je scherm en klik hier op ‘Copy Ad Group’
Je hebt net jouw adgroups met alle bids gekopieerd.
Nu gaan we de bids echt instellen in iedere adgroup.
62 Selecteer je Cost Cap die je hebt gemaakt wanneer je in het Campaign overview bent
63 Klik links op “Ad groups” wanneer je de campagne hebt geselecteerd.
64 Zo ziet het eruit op Adgroup Niveau
(Deze bids zijn maar een voorbeeld)
65 Op Ad niveau moeten er aan elke adgroup 4 video’s hangen. In het geval van 5 adgroups (bids) moeten er dus 20 ads in staan.
Neem contact op met Gili Goodvibes voor de Next Level!
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,