Welkom bij Level 5. Product Page. Hier ga je alle punten lezen waar je rekening mee moet houden en zie je waar je deze kunt vinden.
Een productnaam is extreem belangrijk. Het is een van de eerste dingen die je klant gaat zien en onthouden. We willen dus catchy namen verzinnen voor producten die bijblijven. Daarnaast willen we een benefit of de ideale solution vertellen in een korte zin.
Je wilt dus GEEN product name hebben als: 10 Stuks Schoonmaakdoeken
ER ZIJN 3 MANIEREN OM SNEL TOT EEN GOEDE PRODUCTOMSCHRIJVING TE KOMEN
PAKKENDE ZIN
ALINEA 1
GIF
ALINEA 2
GIF/FOTO
ALINEA 3
FOTO
CTA (CALL TO ACTION)
ALLEEN VANDAAG 50% KORTING BESTEL NU
REASONS TO ORDER WITH US
GIPHJES LENEN WE VAN CONCURENTEN OF WE MAKEN ZE ZELF MET EZGIPH.
IN EZ GIPH KAN JE EEN VIDEO UPLOADEN, DE LENGTE EN FORMAAT KIEZEN DAARNA DOWNLOADEN EN VERVOLGENS IN JE PAGE UPLOAD
ZORG ERVOOR DAT ALLE CONTENT DEZELFDE MAAT HEEFT
1080×1080 (BEST FORMAT)
1 Je gaat hieronder de stappen lezen hoe je zelf een GIF kunt maken van een video die je hebt gevonden.
2 Als eerst ga je naar de website https://ezgif.com
3 Klik vervolgens op “Video to GIF”
4 Upload je video die je wilt omzetten tot GIF
6 Als je een lange video hebt wil je deze inkorten. De ideale tijd van een gif is ongeveer tussen de 4 en 8 seconden.
Je kunt hier met de “Start time (seconds): End time (seconds):” eenvoudig aangeven tussen welke timeframes je de video wilt Knippen.
Als je al een video hebt tussen de 4 & 8 secondes kun je deze stap overslaan.
7 Klik op Convert to GIF om je video om te bouwen tot een GIF
8 e hebt zojuist je video veranderd in een GIF.
Scroll door naar beneden voor de instellingen van de volgende stappen.
9 Als je het formaat van de GIF wilt aanpassen omdat deze rechthoekig is in plaats van vierkant kun je klikken op ‘Crop’
11 Ga met je muis op de GIF en houd hem ingedrukt.
14 Wanneer je klaar bent met je GIF bewerken kun je klikken op ‘Crop Image’
16 JIs je File Size KLEINER dan 20MiB? < Klik op Save, je GIF is klaar âś… Is je File Size GROTER dan 20MiB? > Ga door met GIF Optimalisatie
17 Zoals je hier kunt zien is de GIF 17.42mb
Dit is goed voor Shopify.
De MAX Bestand grootte is 20mb
Als deze groter is dan 20 MB kun je de volgende stappen volgen
18 Klik hieronder op ‘Optimize’
19 Selecteer de “Lossy GIF” optie.
20 Gebruik de schuifbalk om de intensiteit aan te passen.
Dit hangt af van jouw GIF grootte. (Test hier zelf mee)
22 Je hebt zojuist je bestand grootte verminderd en als het goed is zit die nu wel onder de 20mb. Zo niet kun je een stap terug gaan en de intensiteit aanpassen.
23 Klik op Save als je GIF de juiste bestand grootte heeft.
Je hebt zojuist je GIF bestand gemaakt en Geoptimaliseerd indien nodig was. Je kunt deze nu gebruiken in je copywriting en je hebt een nieuwe Skill geleerd 🎉
Je hebt een GIF gevonden maar deze is niet in de juiste formaat.
Ga gelijk naar >https://ezgif.com/crop en voer dezelfde stappen uit als hierboven.
Je hebt een GIF gevonden maar is te lang en wilt deze knippen.
Ga gelijk naar > https://ezgif.com/cut en knip de GIF naar jouw wens.
Je GIF blijkt achteraf toch te groot te zijn en wilt deze optimizen.
Ga gelijk naar > https://ezgif.com/optimize om jouw bestand grootte te verkleinen.
Dit is een mogelijkheid om je te onderscheiden van de concurentie. We kunnen op 2 manieren onze product images optimaliseren
12 Selecteer de foto en klik boven op ‘Bewerken’
13 Onder het kopje “Magic Studio” Scroll je naar rechts
14 Grab Text is de optie die we zoeken
15 Selecteer de optie “Klikken”
16 Selecteer vervolgens de stukken tekst die je wilt gaan aanpassen
Zodra je klaar bent kun je deze afbeelding opslaan door rechts boven in op Delen te klikken en vervolgens op Downloaden als PNG
Zorg voor de juiste taal dus geen Engelse teksten als je in Nederland verkoopt
Zorg dat er logica achter zit. Als er bv maar 1 variant van een product is. verwijder de variant opties dan zodat er alleen 1 product weergegeven word.
Wanneer je meer dan 5 kleuren voor een product hebt. Kies de beste 4 tot MAX 5 klueren.
Als je meer dan 5 kleuren toevoegd zorgt dit voor keuze stress bij de klant.
De maten kan je uiteraard allemaal weergeven aangezien dit per persoon is.
1: Wanneer de inkoop prijs onder de 20 eu is doen we de inkoopprijs MINIMAAL x 4 of meer dus bijvoorbeeld inkoop = 5 (op ali/agent) 5 x 4= 20 prijsbepaling = 19,95 verkoopprijs
LET OP: De Verkoop prijs moet minimaal 24,95 zijn i.v.m adspend, btw en inkoop.
2: Wanneer de inkoopprijs boven de 20 eu is dan doe we niet x 3 a 4 maar we werken met marge we plussen 20-25 eu marge op het product bijvoorbeeld : inkoop is 38eu + 20 marge = 59,95 verkoopprijs
LET OP: De perceived value is leidend!! Hoeveel oogt het product waard
Prijs,
Prijsvergelijking,
Kostprijs per artikel,
Blijf verkopen wanneer niet op voorraad en
Aantal volgen.
Je kunt nu in bulk de instellingen aanpassen.
Dit is de url van je product page. We willen deze kort houden dus we pakken alleen de neiuwe product naam die je hebt gemaakt. Lees hieronder hoe je dit doet!
Voeg GEEN TM logo toe in de url. Dit kan errors veroorzaken of verkeerde omleidingen sturen waardoor de klant niet uitkomt waar die moet zijn
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,
Welkom bij Level 5. Product Page. Hier ga je alle punten lezen waar je rekening mee moet houden en zie je waar je deze kunt vinden.
Een productnaam is extreem belangrijk. Het is een van de eerste dingen die je klant gaat zien en onthouden. We willen dus catchy namen verzinnen voor producten die bijblijven. Daarnaast willen we een benefit of de ideale solution vertellen in een korte zin.
Je wilt dus GEEN product name hebben als: 10 Stuks Schoonmaakdoeken
ER ZIJN 3 MANIEREN OM SNEL TOT EEN GOEDE PRODUCTOMSCHRIJVING TE KOMEN
PAKKENDE ZIN
ALINEA 1
GIF
ALINEA 2
GIF/FOTO
ALINEA 3
FOTO
CTA (CALL TO ACTION)
ALLEEN VANDAAG 50% KORTING BESTEL NU
REASONS TO ORDER WITH US
GIPHJES LENEN WE VAN CONCURENTEN OF WE MAKEN ZE ZELF MET EZGIPH.
IN EZ GIPH KAN JE EEN VIDEO UPLOADEN, DE LENGTE EN FORMAAT KIEZEN DAARNA DOWNLOADEN EN VERVOLGENS IN JE PAGE UPLOAD
ZORG ERVOOR DAT ALLE CONTENT DEZELFDE MAAT HEEFT
1080×1080 (BEST FORMAT)
1 Je gaat hieronder de stappen lezen hoe je zelf een GIF kunt maken van een video die je hebt gevonden.
2 Als eerst ga je naar de website https://ezgif.com
3 Klik vervolgens op “Video to GIF”
4 Upload je video die je wilt omzetten tot GIF
6 Als je een lange video hebt wil je deze inkorten. De ideale tijd van een gif is ongeveer tussen de 4 en 8 seconden.
Je kunt hier met de “Start time (seconds): End time (seconds):” eenvoudig aangeven tussen welke timeframes je de video wilt Knippen.
Als je al een video hebt tussen de 4 & 8 secondes kun je deze stap overslaan.
7 Klik op Convert to GIF om je video om te bouwen tot een GIF
8 e hebt zojuist je video veranderd in een GIF.
Scroll door naar beneden voor de instellingen van de volgende stappen.
9 Als je het formaat van de GIF wilt aanpassen omdat deze rechthoekig is in plaats van vierkant kun je klikken op ‘Crop’
11 Ga met je muis op de GIF en houd hem ingedrukt.
14 Wanneer je klaar bent met je GIF bewerken kun je klikken op ‘Crop Image’
16 JIs je File Size KLEINER dan 20MiB? < Klik op Save, je GIF is klaar âś… Is je File Size GROTER dan 20MiB? > Ga door met GIF Optimalisatie
17 Zoals je hier kunt zien is de GIF 17.42mb
Dit is goed voor Shopify.
De MAX Bestand grootte is 20mb
Als deze groter is dan 20 MB kun je de volgende stappen volgen
18 Klik hieronder op ‘Optimize’
19 Selecteer de “Lossy GIF” optie.
20 Gebruik de schuifbalk om de intensiteit aan te passen.
Dit hangt af van jouw GIF grootte. (Test hier zelf mee)
22 Je hebt zojuist je bestand grootte verminderd en als het goed is zit die nu wel onder de 20mb. Zo niet kun je een stap terug gaan en de intensiteit aanpassen.
23 Klik op Save als je GIF de juiste bestand grootte heeft.
Je hebt zojuist je GIF bestand gemaakt en Geoptimaliseerd indien nodig was. Je kunt deze nu gebruiken in je copywriting en je hebt een nieuwe Skill geleerd 🎉
Je hebt een GIF gevonden maar deze is niet in de juiste formaat.
Ga gelijk naar >https://ezgif.com/crop en voer dezelfde stappen uit als hierboven.
Je hebt een GIF gevonden maar is te lang en wilt deze knippen.
Ga gelijk naar > https://ezgif.com/cut en knip de GIF naar jouw wens.
Je GIF blijkt achteraf toch te groot te zijn en wilt deze optimizen.
Ga gelijk naar > https://ezgif.com/optimize om jouw bestand grootte te verkleinen.
Dit is een mogelijkheid om je te onderscheiden van de concurentie. We kunnen op 2 manieren onze product images optimaliseren
12 Selecteer de foto en klik boven op ‘Bewerken’
13 Onder het kopje “Magic Studio” Scroll je naar rechts
14 Grab Text is de optie die we zoeken
15 Selecteer de optie “Klikken”
16 Selecteer vervolgens de stukken tekst die je wilt gaan aanpassen
Zodra je klaar bent kun je deze afbeelding opslaan door rechts boven in op Delen te klikken en vervolgens op Downloaden als PNG
Zorg voor de juiste taal dus geen Engelse teksten als je in Nederland verkoopt
Zorg dat er logica achter zit. Als er bv maar 1 variant van een product is. verwijder de variant opties dan zodat er alleen 1 product weergegeven word.
Wanneer je meer dan 5 kleuren voor een product hebt. Kies de beste 4 tot MAX 5 klueren.
Als je meer dan 5 kleuren toevoegd zorgt dit voor keuze stress bij de klant.
De maten kan je uiteraard allemaal weergeven aangezien dit per persoon is.
1: Wanneer de inkoop prijs onder de 20 eu is doen we de inkoopprijs MINIMAAL x 4 of meer dus bijvoorbeeld inkoop = 5 (op ali/agent) 5 x 4= 20 prijsbepaling = 19,95 verkoopprijs
LET OP: De Verkoop prijs moet minimaal 24,95 zijn i.v.m adspend, btw en inkoop.
2: Wanneer de inkoopprijs boven de 20 eu is dan doe we niet x 3 a 4 maar we werken met marge we plussen 20-25 eu marge op het product bijvoorbeeld : inkoop is 38eu + 20 marge = 59,95 verkoopprijs
LET OP: De perceived value is leidend!! Hoeveel oogt het product waard
Prijs,
Prijsvergelijking,
Kostprijs per artikel,
Blijf verkopen wanneer niet op voorraad en
Aantal volgen.
Je kunt nu in bulk de instellingen aanpassen.
Dit is de url van je product page. We willen deze kort houden dus we pakken alleen de neiuwe product naam die je hebt gemaakt. Lees hieronder hoe je dit doet!
Voeg GEEN TM logo toe in de url. Dit kan errors veroorzaken of verkeerde omleidingen sturen waardoor de klant niet uitkomt waar die moet zijn
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,