Klik hier om je shopify store te openen voor €1 per maand voor 3 maanden!
Vraag in je QRT Whatsapp groep naar het Thema, je zult het persoonlijk ontvangen.
1 Open je Shopify Store
2 Click “Homepage”
Je vind het Nederlandse Thema in de High Performers Resources Drive.
Ga je adverteren in een ander land dan Nederland? Stuur een bericht in je QRT groep en vraag naar het thema voor het land waarin je wilt gaan adverteren.
Je hebt zojuist het G-Office Thema Actief gemaakt op je website!
Lees hier hoe je je pagina’s kunt aanmaken met behulp van de templates.
Je moet de volgende pagina’s gaan maken voor je webshop:
Algemene voorwaarden
Privacy Policy
Retourbeleid (Ruilen & Retourneren)
Restitutie beleid
Bestelling en Levering
Contact
FAQ (Veelgestelde Vragen)
Over ons
In je High Performers Drive map staat een mapje met Resources. Hierin kun je de Pagina Templates vinden. Ook kun je bij de resources komen via de WhatsApp Groepsapp beschrijving.
LET OP: In de templates staan stukken waar je jouw gegevens moet invullen zoals [STORENAAM] of info@jestorenaam.nl.
LET OP: In het Template van de Algemene voorwaarden zul je helemaal aan de onderkant een voorbeeld van retour formulier zien. Je hoeft hier NIKS mee te doen en alleen te kopieren en te plakken in shopify.
Bij de Algemene voorwaarden bij Artikel 2 moet je jouw eigen gegevens invullen. verder hoef je niks aan te passen in deze pagina.
7 Click “Opslaan”
De Contact page is net iets anders dan derest. Deze bevat een formulier waar mensen hun gegevens kunnen achterlaten met bericht.
Je leest hieronder hoe je deze kunt instellen.
Zorg dat je alle pagina’s aanmaakt en naloopt!
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je op je website plaatst. Lees alles even snel door zodat je weet wat er daadwerkelijk staat en het ook leert te begrijpen
Artikel 1 – Definiti
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 – De prijs
Artikel 10 – Conformiteit en garantie
Artikel 11 – Levering en uitvoering
Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging Artikel 13 – Betaling
Artikel 14 – Klachtenregeling
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep, bedrijf of ambacht en een overeenkomst aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Digitale inhoud: gegevens die geproduceerd en geleverd worden in digitale vorm;
Duurtransactie: een overeenkomst met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
Duurzame gegevensdrager: elk (hulp)middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt, waaronder ook e-mail.
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Modelformulier: het formulier voor herroeping dat door de ondernemer aan de consument ter beschikking wordt gesteld en door de consument kan worden ingevuld wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht;
Ondernemer: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die producten en/of (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meerdere technieken voor communicatie op afstand met de consument;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst op afstand, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte samenzijn;
Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.
Naam ondernemer (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam): Vestigingsadres: [JE ADRES] (geen bezoekersadres)
E-mailadres: info@jestorenaam.nl
KvK-nummer:
Btw-identificatienummer:
gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
aangeboden product vertonen, dan zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod kunnen de ondernemer niet binden.
bijzonder:
elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
Bij levering van producten:
In geval van een garantieclaim zal de Tussenpersoon naar haar keuze voor vervanging of reparatie zorgen. In geval van vervanging verplicht de koper zich het vervangen artikel aan de Tussenpersoon te retourneren.
De garantie is niet van toepassing indien:
– de koper de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door een derde heeft laten repareren en/of bewerken;
– de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld;
-het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
– Hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen. Een lijst van hygiëneprodukten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up,
haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
Indien:
consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager zijn geleverd:
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager zijn geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen. Een lijst van hygiëneprodukten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef of kennismakingsperiod
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen
— Aan:
Naam bedrijf
Adres
Postcode
Telefoonnummer
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):
— Besteld op (DD-MM-YYYY):
— Bestelnummer:
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en):
— Adres consument(en):
— IBAN Rekeningnummer:
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
— Datum(DD-MM-YYYY):
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.
Privacybeleid [storenaam]
Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 4-01-2023.
Wij zijn ons ervan bewust dat u vertrouwen in ons stelt. Wij beschouwen het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina leest u welke informatie wij verzamelen als u onze website gebruikt, waarom wij die verzamelen en hoe wij die gebruiken om uw gebruikerservaring te verbeteren. Op die manier zult u precies begrijpen hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van [storenaam].nl . U dient zich ervan bewust te zijn dat [storenaam] niet verantwoordelijk is voor de privacy praktijken van andere sites en bronnen. Door deze website te gebruiken stemt u in met het privacybeleid.
[storenaam].nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich registreert voor een van onze diensten, vragen wij u om persoonlijke informatie te verstrekken. Deze gegevens zullen worden gebruikt om de dienst te verlenen. De gegevens worden opgeslagen op onze eigen beveiligde servers of die van een derde partij. Wij combineren deze gegevens niet met andere persoonsgegevens waarover wij beschikken.
Communicatie
Wanneer u e-mails of andere berichten naar ons verzendt, kunnen wij die berichten opslaan. Soms zullen wij u vragen om uw persoonlijke gegevens die relevant zijn voor de situatie. Dit stelt ons in staat uw vragen te behandelen en
op uw verzoeken in te gaan. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van [storenaam].nl of die van een derde partij. Deze gegevens zullen niet worden samengevoegd met andere persoonsgegevens waarover wij beschikken.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoeksdoeleinden om onze klanten beter te begrijpen en onze diensten daarop af te stemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden opgeslagen) om te analyseren hoe gebruikers de website gebruiken. De door de cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van deze website kan worden overgebracht naar een beveiligde server van [storenaam].nl of naar een server van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
Doelstellingen van het gebruik
Wij verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan die welke in dit Privacybeleid zijn beschreven, tenzij wij van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
Informatie wordt niet gedeeld met derden, met uitzondering van webapplicaties die wij gebruiken voor onze webwinkel. Dit omvat het WebwinkelKeur beoordelingssysteem. Deze informatie wordt alleen gebruikt voor het doel van de aanvraag en wordt niet doorgegeven. Bovendien kan de informatie in sommige gevallen intern worden gedeeld. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Wijzigingen
Dit privacybeleid is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Aanpassingen en/of veranderingen van deze site kunnen leiden tot
wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om deze privacyverklaring regelmatig te lezen.
Keuzes over persoonlijke informatie
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op dat moment aan ons is verstrekt.
Opting in/out van de nieuwsbrief dienst
Onderaan elke mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of u uit te schrijven.
Wijzigen/uitschrijven van communicatie
Als u uw gegevens wilt wijzigen of uzelf uit onze bestanden wilt laten verwijderen, kunt u contact met ons opnemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitschakelen
De meeste browsers zijn in eerste instantie ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser zo instellen dat alle cookies worden geweigerd of dat wordt aangegeven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en diensten op onze en andere websites niet naar behoren functioneren als cookies in uw browser zijn uitgeschakeld.
Vragen en feedback
Wij evalueren regelmatig of wij ons aan dit privacybeleid houden. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
[storenaam].nl
info@[storenaam].nl
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de leverancier zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de leverancier geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [info@storenaam]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen niet geretourneerd worden:
Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen.
[Bedrijfsnaam]
[adres]
info@storenaam.nl
Tel:+31(6)
KVK:
BTW Nummer:
Naam: ________________________________
Ordernummer: __________________________
E-mailadres: ____________________________
Telefoonnummer: ________________________
Retouradres:
[Vul hier het adres van jezelf, postadres of leverancier in.]
Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking indien mogelijk.
Voeg dit retourformulier toe aan het pakket voor een snelle verwerking.
Het retourproces kan enkele werkdagen duren. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Om ervoor te zorgen dat uw retourzending correct wordt verwerkt, is het belangrijk dat alle gevraagde informatie volledig en juist wordt ingevuld. Retourzendingen zonder volledig ingevuld retourformulier kunnen mogelijk niet worden verwerkt en raken in zeldzame gevallen zoek. Zorg er daarom voor dat u alle velden invult en het formulier meestuurt met het pakket.
Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons dat te horen en we zouden graag horen wat we kunnen doen om u gelukkig te maken.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening wordt bijgeschreven.
Gemakkelijke terugkeer in 3 stappen
Stap 1: Stuur een e-mail naar info@[storenaam].nl. Daar kunt u de reden van uw terugzending bespreken en het terugzending formulier ontvangen.
Stap 2: Verstuur uw bestelling
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres op het retourformulier. Zorg ervoor dat u een track and trace code bij het pakket voegt. U bent verantwoordelijk als verzender, we willen geen misverstanden.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening.
Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening wordt overgemaakt.
Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de overeenkomst herroept en deze aan ons retourneert, ontvangt u het aankoopbedrag van het betreffende product binnen 5 werkdagen terug.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; voor deze terugbetaling worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht.
Let op: bij creditcardbetalingen is een terugboeking vaak pas aan het einde van de maand/termijn voor u zichtbaar op uw creditcardafschrift.
Bestelling en levering
Elke dag zijn wij op zoek naar goede en unieke producten voor u en uw partner om gezonder te leven.
Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen kunnen berekenen, hebben wij ervoor gekozen de producten rechtstreeks van de leverancier te verzenden. Hierdoor kunnen wij enorme kosten besparen op transport, opslag, verpakking en verzending en de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.
Aangezien de producten rechtstreeks van de leverancier worden verzonden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 7-12 dagen naar NL en 9-15 dagen naar BE.
Altijd gratis verzending
Wij betalen de verzendingskosten voor elke bestelling op onze eigen rekening. Alle producten worden 100% GRATIS aan huis geleverd. Er is geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Volg uw bestelling
Zodra u via ons een bestelling hebt geplaatst, kunt u uw pakje na enkele dagen gemakkelijk volgen.
>> Klik hier om uw bestelling te volgen <<
Heeft u nog vragen over uw bestelling?
Heeft u nog vragen over uw bestelling? De kans is groot dat u niet de eerste bent met deze vraag. Kijk dus eerst op de FAQ-pagina om te zien of uw vraag daar wordt vermeld.
Heeft u nog vragen? Ons team staat 7 dagen per week voor u klaar!
Heeft u vragen over onze producten of uw bestelling? Kijk of uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat.
Staat uw vraag er niet bij? Vul het onderstaande formulier in en wij helpen u persoonlijk verder. (Gaat het bericht om een bestelling? Vermeld dan je ordernummer in de mail)
Bestelling en levering:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 7-15 dagen. Omdat onze producten
Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat enorm te besparen op opslag- en transportkosten en wij kunnen de producten aanbieden tegen een lagere prijs dan de lagere prijs dan de concurrentie en dekken zelf de verzendkosten.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd.
Levertijden. Helaas kan een bestelling soms vertraging oplopen tijdens het leveringsproces.
Afleveringsprocedure. U kunt de status van uw bestelling controleren via volgende link:
>> Klik hier om je bestelling te volgen <<
Heeft u 3 dagen na de verwachte leverdatum nog niets ontvangen? Neem contact met ons op
Ik mis enkele producten in mijn bestelling, hoe is dit mogelijk?
Aangezien wij met verschillende leveranciers werken, is het mogelijk dat de producten
worden apart van elkaar verzonden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, kunt u
meestal na 2-3 dagen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de bestelling.
*Het gebeurt soms dat wij een aantal GRATIS artikelen weggeven als promotie. Wij rekenen €6.95 voor verzending om de kosten te dekken.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik het terugsturen?
Ja, u kunt elke bestelling, indien deze onbeschadigd en ongebruikt is, binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
We moeten in totaal 3 menu’s maken. We beginnen met de Main menu aan te passen.
Deze pagina’s moeten gelinkt zijn in dit menu:
HOME
ASSORTIMENT
CONTACT
VOLG JE BESTELLING
OVER ONS
Let op: voor Volg je Bestelling heb je een app nodig. dit word later in het stappenplan uitgelegd.
Voeg deze optie wel alvast toe aan je menu maar link de optie Search/Zoeken aan deze navigatie.
Voor Footer Menu 1 hebben we de volgende pagina’s nodig:
ALGEMENE VOORWAARDEN
BESTELLING EN LEVERING
PRIVACY POLICY
RESTITUTIE BELEID
RUILEN EN RETOURNEREN
Voor Footer Menu 2 hebben we de volgende pagina’s nodig.
CONTACT
TRACK & TRACE
VEELGESTELDE VRAGEN
Let op: voor Track & Trace heb je een app nodig. dit word later in het stappenplan uitgelegd.
Voeg deze optie wel alvast toe aan je menu maar link de optie Search/Zoeken aan deze navigatie.
Wanneer je alle 3 de Navigatie menu’s hebt gemaakt kun je doorgaan met de volgende Guide!!
We gaan de volgende collecties aanmaken.
Best Sellers
Huis accessoires
Huisdieren
Tools & Gadgets
Persoonlijke verzorging
Tuin Tools
We hebben nu alle collecties gemaakt. We willen ook een foto instellen voor deze collecties.
Ga naar een website zoals een van de hieronder benoemde sites en zoek simpele afbeeldingen die passen bij jouw collectie
Unplash.com
Let op: Verzamel eerst al je afbeeldingen voor iedere collectie voor je doorgaat met de volgende stap zodat je snel alles kunt aflopen
Als je alle collecties hebt aangemaakt en de afbeeldingen hebt toegevoegd kun je door met de volgende Guide!
In dit stappenplan werken we van boven naar beneden.
(Wat overgeslagen word is expres gedaan omdat dat niet nodig is of later behandeld word) Je kunt dus negeren wat je niet in deze onderstaande guides ziet maar wel in Shopify.
Als je deze stappen hebt gedaan kun je door met de volgende Guide.
Houd je KVK nummer, BTW ID, BSN en een Gas/water/licht rekening voor als het nodig is tijdens de Shopify payments verificatie
Bij het aanvragen van shopify payments vragen ze om je activiteit, geef hier aan dat je home assessories en decoratie verkoopt. en als toelichting iets in de richting van dat je allerlei soorten Huis en tuin artikelen verkoopt
Wanneer de aanvraag voltooid is kun je de volgende betaalmethodes selecteren
Visa
Mastercard
American Experess
Maestro
iDeal
Bancontact (als deze nog niet zichtbaar is, kom dan later terug na het volgen van de Markets Guide als je belgie hebt toegevoegd.)
Je gaat nu van boven naar bededen zien welke opties je moet aanvinken. Wat genegeerd word kun je negeren.
8 Selecteer Iedereen die de checkout afbreekt
*LET OP: Als je deze sectie/optie NIET ziet kun je deze stap overslaan.
9 Verzenden na 1 uur
*LET OP: Als je deze sectie/optie NIET ziet kun je deze stap overslaan.
Wanneer je alle settings hebt ingesteld zoals hierboven kun je verder met de volgende Guide!
Je hebt nu je verzendmethode ingesteld voor Nederland en België. Om daadwerkelijk te kunnen verkopen moeten we eerst de Markten instellen. Je leest hieronder hoe dit moet.
Als je klaar bent met de stappen hierboven kan je doorgaan met de volgende Guide!
Wanneer je klaar bent met het instellen kun je door met de volgende Guides
Je bent nu in de Shopify App Store. Hier kun je allerlei verschillende apps vinden voor jouw webshop.
Je bent nu in de Shopify App Store. Hier kun je allerlei verschillende apps vinden voor jouw webshop.
Instaleer deze pas als je daadwerkelijk gaat verkopen
Kosten: Vanaf 14.99$ per maand >>Klik hier om naar de app te gaan<<Shopify heeft een ingebouwd email systeem voor bepaalde handelingen. Bijvoorbeeld na een aankoop, of als iemand niet afrekent etc. Je kunt deze hier instellen zodat dit in ieder geval goed staat voordat je helemaal aan de slag gaat met Klaviyo.
Side note: Als de template nog in het engels staat. Geen zorgen, in de volgende Guide passen we de store language aan en dan word alles direct vertaald!
Je hebt zojuist je email verbonden met je store en je branding toegepast op de templates.
Je kunt doorgaan met de volgende Guide!
Hieronder zie je een aantal email templates uitgelicht die je kunt bekijken en straks kunt verbeteren.
Het staat nu al goed. dus dit is niet je main prio! Maar je kunt hier zeker dingen optimaliseren.
Je hebt zojuist de algemene taal van je website veranderd.
Vrijwel alle vertalingen staan direct goed als je het G-Office Premium Theme hebt gebruikt en ook alle instellingen hebt gevolgd in de vorige guides.
Mocht er iets zijn dat niet helemaal goed is vertaald op je website kun je dit vaak individueel alsnog aanpassen. Lees hieronder hoe je dat doet.
Je hebt zojuist de klant accounts uitgeschakeld op je wesbite.
Je kunt doorgaan met de volgende Guide
Je gaat hier lezen waar je jouw kleuren van je thema kunt aanpassen
BELANGRIJKSTE PUNTEN UIT COLORS:
Announcement:
Background:
Header:
Background:
Text:
Kleuren op Pagina’s (Page):
Background: (altijd wit)
Headings: (altijd zwart)
Buttons:
Links and Accents:
Sales price:
Herhaal dezelfde kleuren hierboven in de Drawers Sectie
Footer:
Background: (zwart of licht/donker grijs) (hiervoor was het logo met zwarte achtergrond in de stappen hiervoor)
Buttons: (net als derest)
Links and accesnts: (net als derest)
Errors: Rood
Sales Price: (net als derest)
CONCLUSIE:
DE BUTTONS, LINKS AND ACCENTS, SALES PRICE Moeten uit iedere sectie dezelfde kleur hebben
Dus button uit sectie Page moet dezelfde kleur zijn als Button it Sectie Drawer en Footer. Hetzelfde geld voor de andere punten.
De website achtergrond houd je altijd wit.
We gebruiken dus max 3 kleuren. Header en Footer zijn gelijk. De buttons en Accents zijn gelijk. en de achtergrond is wit
Lees hier hoe je de Header van je site kunt instellen
Je hebt zojuist je header ingesteld op de juiste manier!
Lees hier hoe je de footer instelt op de juiste manier
Je hebt zojuist je Footer ingesteld!
Lees hier hoe we de homepage optimaliseren
5 Banner: (Diavoorstelling)
Kies voor de banner een foto die warmte uitstraald naar klanten. Wat het beste werkt is een seizoensgebonden familie foto met vader/moeder en kids. Ideaal als er nog een hondje bij is.
Vind hier copyright free images
http://Unplash.com
http://Pexels.com
http://Pixabay.com
Lees hier hoe we de homepage optimaliseren
In de High Performers Resources vind je een document genaamd G-Office Thema Uitleg.
Hierin vind je de uitleg hoe je deze custom elementen kunt aanpassen en activeren.
Lees hieronder waar je in shopify de custom bulletpoints kunt plaatsen.
9 De regel die we zoeken is 192. Hier begint onze code.
Soms is deze 3 regels maar in 9/10 gevallen is deze alleen op regel 192. In het geval dat je de huidige bulletpoints wilt veranderen moet je dus deze hele regel selecteren en vervangen met de nieuwe code.
Als het goed is staan de bulletpoints al in het thema. Mocht dit niet zo zijn dan weet je nu waar je ze in kunt plaatsen.
Dit zijn de bulletpoints voor NL/BE zonder Klarna
Kopieer de code hieronder en plak deze volgens de Guide op de juiste plek!
Veilig betalen met iDeal of Bancontact
Simpel & Eenvoudig retourneren
Gratis verzending in Nederland & België
Dit zijn de bulletpoints voor NL/BE met Klarna
Kopieer de code hieronder en plak deze volgens de Guide op de juiste plek!
Simpel & Eenvoudig retourneren
Betaal later met Klarna.
Gratis verzending in Nederland & België
Gebruik WordToHtml.net en maak zelf je eigen bulletpoints van text naar html code!
Lees hier hoe je jouw cart page kunt optimaliseren
Lees hier hoe we onze Checkout-page kunnen optimaliseren
6 Vertalingen:
Bekijk hier onder een foto van de checkout op de juiste manier. De omcirkelde woorden/zinnen zijn punten waar je extra op moet letten
– Voorbeeld Zonder gegevens ingevuld
7 Vertalingen:
Bekijk hier onder een foto van de checkout op de juiste manier. De omcirkelde woorden/zinnen zijn punten waar je extra op moet letten
– Voorbeeld met gegevens ingevuld
8 Button:
Mensen houden niet van betalen/. Stuur ze daarom aan met een knop als Bestelling afronden of Voltooi je bestelling
Lees hoe je jouw gekochte domein kunt verbinden met shopify
Na het invullen van je domein zul je automatisch worden doorverbonden met Godaddy. Log hier vervolgens in met het account waarmee je jouw domein gekocht hebt.
9/10 keer gaat dit soepel en is je domein hierna verbonden.
PROBLEMEN MET DNS SETTINGS??
Bekijk de video hieronder en zie de stappen die je moet doorlopen.
Instaleer deze pas als je daadwerkelijk gaat verkopen
Kosten: Vanaf 14.99$ per maand >>Klik hier om naar de app te gaan<<Ben je klaar met Level 2?
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,
Klik hier om je shopify store te openen voor €1 per maand voor 3 maanden!
In de High Performers Drive die met je gedeeld is staat een mapje met ‘Resources’ Hierin kun je het G-Office Shopify theme vinden. De link naar de resources staat ook in de WhatsApp Groepsbeschrijving.
1 Open je Shopify Store
2 Click “Homepage”
Je vind het Nederlandse Thema in de High Performers Resources Drive.
Ga je adverteren in een ander land dan Nederland? Stuur een bericht in je QRT groep en vraag naar het thema voor het land waarin je wilt gaan adverteren.
Je hebt zojuist het G-Office Thema Actief gemaakt op je website!
Lees hier hoe je je pagina’s kunt aanmaken met behulp van de templates.
Je moet de volgende pagina’s gaan maken voor je webshop:
Algemene voorwaarden
Privacy Policy
Retourbeleid (Ruilen & Retourneren)
Restitutie beleid
Bestelling en Levering
Contact
FAQ (Veelgestelde Vragen)
Over ons
In je High Performers Drive map staat een mapje met Resources. Hierin kun je de Pagina Templates vinden. Ook kun je bij de resources komen via de WhatsApp Groepsapp beschrijving.
LET OP: In de templates staan stukken waar je jouw gegevens moet invullen zoals [STORENAAM] of info@jestorenaam.nl.
LET OP: In het Template van de Algemene voorwaarden zul je helemaal aan de onderkant een voorbeeld van retour formulier zien. Je hoeft hier NIKS mee te doen en alleen te kopieren en te plakken in shopify.
Bij de Algemene voorwaarden bij Artikel 2 moet je jouw eigen gegevens invullen. verder hoef je niks aan te passen in deze pagina.
7 Click “Opslaan”
De Contact page is net iets anders dan derest. Deze bevat een formulier waar mensen hun gegevens kunnen achterlaten met bericht.
Je leest hieronder hoe je deze kunt instellen.
Zorg dat je alle pagina’s aanmaakt en naloopt!
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je op je website plaatst. Lees alles even snel door zodat je weet wat er daadwerkelijk staat en het ook leert te begrijpen
Artikel 1 – Definiti
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 – De prijs
Artikel 10 – Conformiteit en garantie
Artikel 11 – Levering en uitvoering
Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging Artikel 13 – Betaling
Artikel 14 – Klachtenregeling
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep, bedrijf of ambacht en een overeenkomst aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Digitale inhoud: gegevens die geproduceerd en geleverd worden in digitale vorm;
Duurtransactie: een overeenkomst met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
Duurzame gegevensdrager: elk (hulp)middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt, waaronder ook e-mail.
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Modelformulier: het formulier voor herroeping dat door de ondernemer aan de consument ter beschikking wordt gesteld en door de consument kan worden ingevuld wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht;
Ondernemer: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die producten en/of (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meerdere technieken voor communicatie op afstand met de consument;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst op afstand, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte samenzijn;
Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.
Naam ondernemer (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam): Vestigingsadres: [JE ADRES] (geen bezoekersadres)
E-mailadres: info@jestorenaam.nl
KvK-nummer:
Btw-identificatienummer:
gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
aangeboden product vertonen, dan zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod kunnen de ondernemer niet binden.
bijzonder:
elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
Bij levering van producten:
In geval van een garantieclaim zal de Tussenpersoon naar haar keuze voor vervanging of reparatie zorgen. In geval van vervanging verplicht de koper zich het vervangen artikel aan de Tussenpersoon te retourneren.
De garantie is niet van toepassing indien:
– de koper de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door een derde heeft laten repareren en/of bewerken;
– de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld;
-het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
– Hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen. Een lijst van hygiëneprodukten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up,
haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
Indien:
consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager zijn geleverd:
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager zijn geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen. Een lijst van hygiëneprodukten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
haarstylingsprodukten, schoonheidsprodukten, enz.
tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef of kennismakingsperiod
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen
— Aan:
Naam bedrijf
Adres
Postcode
Telefoonnummer
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):
— Besteld op (DD-MM-YYYY):
— Bestelnummer:
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en):
— Adres consument(en):
— IBAN Rekeningnummer:
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
— Datum(DD-MM-YYYY):
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.
Privacybeleid [storenaam]
Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 4-01-2023.
Wij zijn ons ervan bewust dat u vertrouwen in ons stelt. Wij beschouwen het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina leest u welke informatie wij verzamelen als u onze website gebruikt, waarom wij die verzamelen en hoe wij die gebruiken om uw gebruikerservaring te verbeteren. Op die manier zult u precies begrijpen hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van [storenaam].nl . U dient zich ervan bewust te zijn dat [storenaam] niet verantwoordelijk is voor de privacy praktijken van andere sites en bronnen. Door deze website te gebruiken stemt u in met het privacybeleid.
[storenaam].nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich registreert voor een van onze diensten, vragen wij u om persoonlijke informatie te verstrekken. Deze gegevens zullen worden gebruikt om de dienst te verlenen. De gegevens worden opgeslagen op onze eigen beveiligde servers of die van een derde partij. Wij combineren deze gegevens niet met andere persoonsgegevens waarover wij beschikken.
Communicatie
Wanneer u e-mails of andere berichten naar ons verzendt, kunnen wij die berichten opslaan. Soms zullen wij u vragen om uw persoonlijke gegevens die relevant zijn voor de situatie. Dit stelt ons in staat uw vragen te behandelen en
op uw verzoeken in te gaan. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van [storenaam].nl of die van een derde partij. Deze gegevens zullen niet worden samengevoegd met andere persoonsgegevens waarover wij beschikken.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoeksdoeleinden om onze klanten beter te begrijpen en onze diensten daarop af te stemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden opgeslagen) om te analyseren hoe gebruikers de website gebruiken. De door de cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van deze website kan worden overgebracht naar een beveiligde server van [storenaam].nl of naar een server van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
Doelstellingen van het gebruik
Wij verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan die welke in dit Privacybeleid zijn beschreven, tenzij wij van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
Informatie wordt niet gedeeld met derden, met uitzondering van webapplicaties die wij gebruiken voor onze webwinkel. Dit omvat het WebwinkelKeur beoordelingssysteem. Deze informatie wordt alleen gebruikt voor het doel van de aanvraag en wordt niet doorgegeven. Bovendien kan de informatie in sommige gevallen intern worden gedeeld. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Wijzigingen
Dit privacybeleid is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Aanpassingen en/of veranderingen van deze site kunnen leiden tot
wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om deze privacyverklaring regelmatig te lezen.
Keuzes over persoonlijke informatie
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op dat moment aan ons is verstrekt.
Opting in/out van de nieuwsbrief dienst
Onderaan elke mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of u uit te schrijven.
Wijzigen/uitschrijven van communicatie
Als u uw gegevens wilt wijzigen of uzelf uit onze bestanden wilt laten verwijderen, kunt u contact met ons opnemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitschakelen
De meeste browsers zijn in eerste instantie ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser zo instellen dat alle cookies worden geweigerd of dat wordt aangegeven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en diensten op onze en andere websites niet naar behoren functioneren als cookies in uw browser zijn uitgeschakeld.
Vragen en feedback
Wij evalueren regelmatig of wij ons aan dit privacybeleid houden. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
[storenaam].nl
info@[storenaam].nl
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de leverancier zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de leverancier geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [info@storenaam]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen niet geretourneerd worden:
Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen.
[Bedrijfsnaam]
[adres]
info@storenaam.nl
Tel:+31(6)
KVK:
BTW Nummer:
Retourformulier – [Webshop Naam]
Stap 1: Vul uw gegevens in
Naam: ________________________________
Ordernummer: __________________________
E-mailadres: ____________________________
Telefoonnummer: ________________________
Stap 2: Selecteer uw retourreden
Product is beschadigd
Verkeerd product ontvangen
Product voldoet niet aan de verwachtingen
Andere reden: ___________________________
Stap 3: Verzend het pakket naar onderstaand retouradres
Retouradres:
[Vul hier het adres van jezelf, postadres of leverancier in.]
Belangrijke informatie:
Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking indien mogelijk.
Voeg dit retourformulier toe aan het pakket voor een snelle verwerking.
Het retourproces kan enkele werkdagen duren. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Disclaimer:
Om ervoor te zorgen dat uw retourzending correct wordt verwerkt, is het belangrijk dat alle gevraagde informatie volledig en juist wordt ingevuld. Retourzendingen zonder volledig ingevuld retourformulier kunnen mogelijk niet worden verwerkt en raken in zeldzame gevallen zoek. Zorg er daarom voor dat u alle velden invult en het formulier meestuurt met het pakket.
Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons dat te horen en we zouden graag horen wat we kunnen doen om u gelukkig te maken.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening wordt bijgeschreven.
Gemakkelijke terugkeer in 3 stappen
Stap 1: Stuur een e-mail naar info@[storenaam].nl. Daar kunt u de reden van uw terugzending bespreken en het terugzending formulier ontvangen.
Stap 2: Verstuur uw bestelling
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres op het retourformulier. Zorg ervoor dat u een track and trace code bij het pakket voegt. U bent verantwoordelijk als verzender, we willen geen misverstanden.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening.
Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening wordt overgemaakt.
Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de overeenkomst herroept en deze aan ons retourneert, ontvangt u het aankoopbedrag van het betreffende product binnen 5 werkdagen terug.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; voor deze terugbetaling worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht.
Let op: bij creditcardbetalingen is een terugboeking vaak pas aan het einde van de maand/termijn voor u zichtbaar op uw creditcardafschrift.
2.3-5: Bestelling en Levering
Bestelling en levering
Elke dag zijn wij op zoek naar goede en unieke producten voor u en uw partner om gezonder te leven.
Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen kunnen berekenen, hebben wij ervoor gekozen de producten rechtstreeks van de leverancier te verzenden. Hierdoor kunnen wij enorme kosten besparen op transport, opslag, verpakking en verzending en de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.
Aangezien de producten rechtstreeks van de leverancier worden verzonden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 7-12 dagen naar NL en 9-15 dagen naar BE.
Altijd gratis verzending
Wij betalen de verzendingskosten voor elke bestelling op onze eigen rekening. Alle producten worden 100% GRATIS aan huis geleverd. Er is geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Volg uw bestelling
Zodra u via ons een bestelling hebt geplaatst, kunt u uw pakje na enkele dagen gemakkelijk volgen.
>> Klik hier om uw bestelling te volgen <<
Heeft u nog vragen over uw bestelling?
Heeft u nog vragen over uw bestelling? De kans is groot dat u niet de eerste bent met deze vraag. Kijk dus eerst op de FAQ-pagina om te zien of uw vraag daar wordt vermeld.
Heeft u nog vragen? Ons team staat 7 dagen per week voor u klaar!
Heeft u vragen over onze producten of uw bestelling? Kijk of uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat.
Staat uw vraag er niet bij? Vul het onderstaande formulier in en wij helpen u persoonlijk verder. (Gaat het bericht om een bestelling? Vermeld dan je ordernummer in de mail)
Bestelling en levering:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 7-15 dagen. Omdat onze producten
Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat enorm te besparen op opslag- en transportkosten en wij kunnen de producten aanbieden tegen een lagere prijs dan de lagere prijs dan de concurrentie en dekken zelf de verzendkosten.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd.
Levertijden. Helaas kan een bestelling soms vertraging oplopen tijdens het leveringsproces.
Afleveringsprocedure. U kunt de status van uw bestelling controleren via volgende link:
>> Klik hier om je bestelling te volgen <<
Heeft u 3 dagen na de verwachte leverdatum nog niets ontvangen? Neem contact met ons op
Ik mis enkele producten in mijn bestelling, hoe is dit mogelijk?
Aangezien wij met verschillende leveranciers werken, is het mogelijk dat de producten
worden apart van elkaar verzonden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, kunt u
meestal na 2-3 dagen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de bestelling.
*Het gebeurt soms dat wij een aantal GRATIS artikelen weggeven als promotie. Wij rekenen €6.95 voor verzending om de kosten te dekken.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik het terugsturen?
Ja, u kunt elke bestelling, indien deze onbeschadigd en ongebruikt is, binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
We moeten in totaal 3 menu’s maken. We beginnen met de Main menu aan te passen.
Deze pagina’s moeten gelinkt zijn in dit menu:
HOME
ASSORTIMENT
CONTACT
VOLG JE BESTELLING
OVER ONS
Let op: voor Volg je Bestelling heb je een app nodig. dit word later in het stappenplan uitgelegd.
Voeg deze optie wel alvast toe aan je menu maar link de optie Search/Zoeken aan deze navigatie.
Voor Footer Menu 1 hebben we de volgende pagina’s nodig:
ALGEMENE VOORWAARDEN
BESTELLING EN LEVERING
PRIVACY POLICY
RESTITUTIE BELEID
RUILEN EN RETOURNEREN
Voor Footer Menu 2 hebben we de volgende pagina’s nodig.
CONTACT
TRACK & TRACE
VEELGESTELDE VRAGEN
Let op: voor Track & Trace heb je een app nodig. dit word later in het stappenplan uitgelegd.
Voeg deze optie wel alvast toe aan je menu maar link de optie Search/Zoeken aan deze navigatie.
Wanneer je alle 3 de Navigatie menu’s hebt gemaakt kun je doorgaan met de volgende Guide!!
We gaan de volgende collecties aanmaken.
Best Sellers
Huis accessoires
Huisdieren
Tools & Gadgets
Persoonlijke verzorging
Tuin Tools
We hebben nu alle collecties gemaakt. We willen ook een foto instellen voor deze collecties.
Ga naar een website zoals een van de hieronder benoemde sites en zoek simpele afbeeldingen die passen bij jouw collectie
Unplash.com
Let op: Verzamel eerst al je afbeeldingen voor iedere collectie voor je doorgaat met de volgende stap zodat je snel alles kunt aflopen
Als je alle collecties hebt aangemaakt en de afbeeldingen hebt toegevoegd kun je door met de volgende Guide!
In dit stappenplan werken we van boven naar beneden.
(Wat overgeslagen word is expres gedaan omdat dat niet nodig is of later behandeld word) Je kunt dus negeren wat je niet in deze onderstaande guides ziet maar wel in Shopify.
Als je deze stappen hebt gedaan kun je door met de volgende Guide.
Houd je KVK nummer, BTW ID, BSN en een Gas/water/licht rekening voor als het nodig is tijdens de Shopify payments verificatie
Bij het aanvragen van shopify payments vragen ze om je activiteit, geef hier aan dat je home assessories en decoratie verkoopt. en als toelichting iets in de richting van dat je allerlei soorten Huis en tuin artikelen verkoopt
Wanneer de aanvraag voltooid is kun je de volgende betaalmethodes selecteren
Visa
Mastercard
American Experess
Maestro
iDeal
Bancontact (als deze nog niet zichtbaar is, kom dan later terug na het volgen van de Markets Guide als je belgie hebt toegevoegd.)
Je gaat nu van boven naar bededen zien welke opties je moet aanvinken. Wat genegeerd word kun je negeren.
8 Selecteer Iedereen die de checkout afbreekt
*LET OP: Als je deze sectie/optie NIET ziet kun je deze stap overslaan.
9 Verzenden na 1 uur
*LET OP: Als je deze sectie/optie NIET ziet kun je deze stap overslaan.
Wanneer je alle settings hebt ingesteld zoals hierboven kun je verder met de volgende Guide!
Je hebt nu je verzendmethode ingesteld voor Nederland en België. Om daadwerkelijk te kunnen verkopen moeten we eerst de Markten instellen. Je leest hieronder hoe dit moet.
Als je klaar bent met de stappen hierboven kan je doorgaan met de volgende Guide!
Wanneer je klaar bent met het instellen kun je door met de volgende Guides
Je bent nu in de Shopify App Store. Hier kun je allerlei verschillende apps vinden voor jouw webshop.
Je bent nu in de Shopify App Store. Hier kun je allerlei verschillende apps vinden voor jouw webshop.
Instaleer deze pas als je daadwerkelijk gaat verkopen
Kosten: Vanaf 14.99$ per maand >>Klik hier om naar de app te gaan<<Shopify heeft een ingebouwd email systeem voor bepaalde handelingen. Bijvoorbeeld na een aankoop, of als iemand niet afrekent etc. Je kunt deze hier instellen zodat dit in ieder geval goed staat voordat je helemaal aan de slag gaat met Klaviyo.
Side note: Als de template nog in het engels staat. Geen zorgen, in de volgende Guide passen we de store language aan en dan word alles direct vertaald!
Je hebt zojuist je email verbonden met je store en je branding toegepast op de templates.
Je kunt doorgaan met de volgende Guide!
Hieronder zie je een aantal email templates uitgelicht die je kunt bekijken en straks kunt verbeteren.
Het staat nu al goed. dus dit is niet je main prio! Maar je kunt hier zeker dingen optimaliseren.
Je hebt zojuist de algemene taal van je website veranderd.
Vrijwel alle vertalingen staan direct goed als je het G-Office Premium Theme hebt gebruikt en ook alle instellingen hebt gevolgd in de vorige guides.
Mocht er iets zijn dat niet helemaal goed is vertaald op je website kun je dit vaak individueel alsnog aanpassen. Lees hieronder hoe je dat doet.
Je hebt zojuist de klant accounts uitgeschakeld op je wesbite.
Je kunt doorgaan met de volgende Guide
Je gaat hier lezen waar je jouw kleuren van je thema kunt aanpassen
BELANGRIJKSTE PUNTEN UIT COLORS:
Announcement:
Background:
Header:
Background:
Text:
Kleuren op Pagina’s (Page):
Background: (altijd wit)
Headings: (altijd zwart)
Buttons:
Links and Accents:
Sales price:
Herhaal dezelfde kleuren hierboven in de Drawers Sectie
Footer:
Background: (zwart of licht/donker grijs) (hiervoor was het logo met zwarte achtergrond in de stappen hiervoor)
Buttons: (net als derest)
Links and accesnts: (net als derest)
Errors: Rood
Sales Price: (net als derest)
CONCLUSIE:
DE BUTTONS, LINKS AND ACCENTS, SALES PRICE Moeten uit iedere sectie dezelfde kleur hebben
Dus button uit sectie Page moet dezelfde kleur zijn als Button it Sectie Drawer en Footer. Hetzelfde geld voor de andere punten.
De website achtergrond houd je altijd wit.
We gebruiken dus max 3 kleuren. Header en Footer zijn gelijk. De buttons en Accents zijn gelijk. en de achtergrond is wit
Lees hier hoe je de Header van je site kunt instellen
Je hebt zojuist je header ingesteld op de juiste manier!
Lees hier hoe je de footer instelt op de juiste manier
Je hebt zojuist je Footer ingesteld!
Lees hier hoe we de homepage optimaliseren
5 Banner: (Diavoorstelling)
Kies voor de banner een foto die warmte uitstraald naar klanten. Wat het beste werkt is een seizoensgebonden familie foto met vader/moeder en kids. Ideaal als er nog een hondje bij is.
Vind hier copyright free images
http://Unplash.com
http://Pexels.com
http://Pixabay.com
Lees hier hoe we de homepage optimaliseren
In de High Performers Resources vind je een document genaamd G-Office Thema Uitleg.
Hierin vind je de uitleg hoe je deze custom elementen kunt aanpassen en activeren.
Lees hieronder waar je in shopify de custom bulletpoints kunt plaatsen.
9 De regel die we zoeken is 192. Hier begint onze code.
Soms is deze 3 regels maar in 9/10 gevallen is deze alleen op regel 192. In het geval dat je de huidige bulletpoints wilt veranderen moet je dus deze hele regel selecteren en vervangen met de nieuwe code.
Als het goed is staan de bulletpoints al in het thema. Mocht dit niet zo zijn dan weet je nu waar je ze in kunt plaatsen.
Dit zijn de bulletpoints voor NL/BE zonder Klarna
Kopieer de code hieronder en plak deze volgens de Guide op de juiste plek!
Veilig betalen met iDeal of Bancontact
Simpel & Eenvoudig retourneren
Gratis verzending in Nederland & België
Dit zijn de bulletpoints voor NL/BE met Klarna
Kopieer de code hieronder en plak deze volgens de Guide op de juiste plek!
Simpel & Eenvoudig retourneren
Betaal later met Klarna.
Gratis verzending in Nederland & België
Gebruik WordToHtml.net en maak zelf je eigen bulletpoints van text naar html code!
Lees hier hoe je jouw cart page kunt optimaliseren
Lees hier hoe we onze Checkout-page kunnen optimaliseren
6 Vertalingen:
Bekijk hier onder een foto van de checkout op de juiste manier. De omcirkelde woorden/zinnen zijn punten waar je extra op moet letten
– Voorbeeld Zonder gegevens ingevuld
7 Vertalingen:
Bekijk hier onder een foto van de checkout op de juiste manier. De omcirkelde woorden/zinnen zijn punten waar je extra op moet letten
– Voorbeeld met gegevens ingevuld
8 Button:
Mensen houden niet van betalen/. Stuur ze daarom aan met een knop als Bestelling afronden of Voltooi je bestelling
Lees hoe je jouw gekochte domein kunt verbinden met shopify
Na het invullen van je domein zul je automatisch worden doorverbonden met Godaddy. Log hier vervolgens in met het account waarmee je jouw domein gekocht hebt.
9/10 keer gaat dit soepel en is je domein hierna verbonden.
PROBLEMEN MET DNS SETTINGS??
Bekijk de video hieronder en zie de stappen die je moet doorlopen.
Instaleer deze pas als je daadwerkelijk gaat verkopen
Kosten: Vanaf 14.99$ per maand >>Klik hier om naar de app te gaan<<Ben je klaar met Level 2?
Heb je een andere vraag? Klik hieronder op G-Office contacts en zie wie je het beste voor wat kunt berichten!
Je hebt een vraag, wie kun je het best en voor wat een bericht sturen?
Lees het hieronder!
Gili Goodvibes:
Contact for: Coaching, Mindset. Editing, Research. Script writing, TikTok Accounts, Ads Strategy, Ads Analyzing & Membership Payments.
Dayan:
Contact for: Coaching, Research. Editing /Capcut, Script writing, Ads Strategy, Ads Analyzing, Store Name, Logo, Domain & Klaviyo emails.
Dominik:
Contact for: Theme, Sheets, Guides, Domain, Back-end Shopify, Email, TikTok Accounts, Pixels, Ads Strategy, Ads Analyzing, Subscriptions & Invoices,